Penzion Usedlost pod vinohrady Отзывы
-
Персонал
94% -
Чистота
91% -
Оборудование
91% -
Комфорт
89% -
Соотношение цена / качество
89%
Показать отзывы от:
- Другая группа
- Молодая пара
David
Пожилые пары, 12.2.2017
Česká republika
(without text rating)
Šárka Kubíková
Пожилые пары, 5.2.2017
Blansko Česká republika
paní Englischová
Семья со взрослыми детьми, 8.8.2015
Čeština
moc děkujeme a vážíme si vašeho komentáře:-)
- Otevřelová
Семья с маленькими детьми, 26.10.2014
Čeština
H.
Семья с маленькими детьми, 12.9.2014
Čeština
Mrzí mě, že pokud byly pouze večeře v nepořádku a ostatní se paní líbilo, je přesto celkové hodnocení nízké. Hodnocení ale respektujeme.
Petra
Семья с маленькими детьми, 1.6.2014
Čeština
(without text rating)
Pěkný den
Usedlost pod vinohrady
Miloš
Пожилые пары, 16.5.2014
Čeština
jaká finta, prosím? Tento systém jedeme již několik let, ale z "fintování" nás tedy ještě nikdo neobvinil....
Kreditový systém spočívá v tom, že zaplatíte předem kredit 130 Kč / dospělá osoba. Následně ale dostanete k dispozici tento kredit +10%.
Ve finále pak vybíráte jídla z jídelního lístku nebo denního menu, která však máte za tuto zvýhodněnou cenu. Je logické, že pokud si dáte jídlo dražší, tak doplácíte (přece jenom není reálné si za výše uvedenou cenu objednat například steak za tři stovky...), pokud si dáte jídlo levnější, tak nevyčerpaný kredit můžete využít třeba na polévku, předkrm, nebo dezert.... nikdo Vám kredit nezabavuje....
Nezlobte se, ale žádnou neférovost v tom nevidím. Tento systém nám lidé spíše chválí, protože nejsou vázáni na výběr například ze dvou jídel....
Anonym
Семья со взрослыми детьми, 20.4.2014
Čeština
Anonym
Семья со взрослыми детьми, 20.4.2014
Čeština
Daniela
Пожилые пары, 18.4.2014
Čeština
děkujeme za recenzi!
Co se týče televize - na televizi jsou naladěny všechny programy, pouze začínají od kanálu 15 (kánály 1-15 jsou prázdné). Tento "problém" vznikl díky vysílači ČT, který začátkem sezony měnil frekvence a od té doby se při automatickém ladění ukládají programy až od kanálu 15. Zatím jsme se, bohužel, nedostali k manuálnímu přeskupování programů. Za nepříjemnost se omlouvám, všechny programy Vám ale k dispozici byly.
Rošty - takto je to dáno z výroby a zatím jsme s tím problém nezaznamenali. Pokud jste měli rošt posunutý, stačilo jej na narovnat do původní polohy a zatížit matrací, která jej vlastní vahou drží na místě. Pokud se přesto posouval, mohli jste nám dát vědět a problém bychom vyřešili hned na místě.... Zatím nás nenapadlo rošt přidělávat napevno, protože za 6 let existence jsme na postele neměli žádnou stížnost...
Polopenze - fungují formou kreditů a klient si vybírá jídla z jídelního lístku, nebo denního menu. Jelikož je naše sezónní restaurace v květnové pondělí a úterý pouze s omezeným provozem, je po tyto dva dny systém jiný - tedy klient vybírá ze dvou až tří menu (což je standardní postup u 99% procent ubytovaných zařízení, proto to na zápor nevidím....). Ve středu jste již měli možnost vybírat z jídelního lístku, pokud ne, omlouvám se za pochybení perzonálu.
Pavlina
Пожилые пары, 24.11.2013
Čeština
Mějte se hezky
Markéta Zitová
Пожилые пары, 3.11.2013
Čeština
Lenka Hanzlová
Пожилые пары, 22.6.2013
Čeština
Miroslava
Группы друзей, 9.6.2013
Čeština
(without text rating)
Anonym
Группы друзей, 4.11.2012
Čeština
(without text rating)
Markéta Přistoupilová
Пожилые пары, 19.10.2012
Čeština
S pozdravem Sítek
Miroslav Horáček
Пожилые пары, 29.9.2012
Čeština
Veronika Stará
Группы друзей, 24.9.2011
Praha, ČR
děkuji Vám za recenzi, velmi jste nás potěšila. Vyřídím pochvalu kuchařům i číšníkům. Ještě jednou děkuji, vážíme si toho!
S pozdravem
Jan Sítek
Moraviarest s.r.o.