Penzion Usedlost pod vinohrady Recenze
-
Personál
94% -
Čistota
91% -
Vybavení
91% -
Pohodlí
89% -
Poměr cena/kvalita
89%
Zobrazit recenze, které napsal:
- ostatní
- mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:
David
dospělý pár, 12.2.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Šárka Kubíková
dospělý pár, 5.2.2017
Blansko Česká republika
paní Englischová
rodina se staršími dětmi, 8.8.2015
Čeština
moc děkujeme a vážíme si vašeho komentáře:-)
- Otevřelová
rodina s malými dětmi, 26.10.2014
Čeština
H.
rodina s malými dětmi, 12.9.2014
Čeština
Mrzí mě, že pokud byly pouze večeře v nepořádku a ostatní se paní líbilo, je přesto celkové hodnocení nízké. Hodnocení ale respektujeme.
Petra
rodina s malými dětmi, 1.6.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
Pěkný den
Usedlost pod vinohrady
Miloš
dospělý pár, 16.5.2014
Čeština
jaká finta, prosím? Tento systém jedeme již několik let, ale z "fintování" nás tedy ještě nikdo neobvinil....
Kreditový systém spočívá v tom, že zaplatíte předem kredit 130 Kč / dospělá osoba. Následně ale dostanete k dispozici tento kredit +10%.
Ve finále pak vybíráte jídla z jídelního lístku nebo denního menu, která však máte za tuto zvýhodněnou cenu. Je logické, že pokud si dáte jídlo dražší, tak doplácíte (přece jenom není reálné si za výše uvedenou cenu objednat například steak za tři stovky...), pokud si dáte jídlo levnější, tak nevyčerpaný kredit můžete využít třeba na polévku, předkrm, nebo dezert.... nikdo Vám kredit nezabavuje....
Nezlobte se, ale žádnou neférovost v tom nevidím. Tento systém nám lidé spíše chválí, protože nejsou vázáni na výběr například ze dvou jídel....
Anonym
rodina se staršími dětmi, 20.4.2014
Čeština
Anonym
rodina se staršími dětmi, 20.4.2014
Čeština
Daniela
dospělý pár, 18.4.2014
Čeština
děkujeme za recenzi!
Co se týče televize - na televizi jsou naladěny všechny programy, pouze začínají od kanálu 15 (kánály 1-15 jsou prázdné). Tento "problém" vznikl díky vysílači ČT, který začátkem sezony měnil frekvence a od té doby se při automatickém ladění ukládají programy až od kanálu 15. Zatím jsme se, bohužel, nedostali k manuálnímu přeskupování programů. Za nepříjemnost se omlouvám, všechny programy Vám ale k dispozici byly.
Rošty - takto je to dáno z výroby a zatím jsme s tím problém nezaznamenali. Pokud jste měli rošt posunutý, stačilo jej na narovnat do původní polohy a zatížit matrací, která jej vlastní vahou drží na místě. Pokud se přesto posouval, mohli jste nám dát vědět a problém bychom vyřešili hned na místě.... Zatím nás nenapadlo rošt přidělávat napevno, protože za 6 let existence jsme na postele neměli žádnou stížnost...
Polopenze - fungují formou kreditů a klient si vybírá jídla z jídelního lístku, nebo denního menu. Jelikož je naše sezónní restaurace v květnové pondělí a úterý pouze s omezeným provozem, je po tyto dva dny systém jiný - tedy klient vybírá ze dvou až tří menu (což je standardní postup u 99% procent ubytovaných zařízení, proto to na zápor nevidím....). Ve středu jste již měli možnost vybírat z jídelního lístku, pokud ne, omlouvám se za pochybení perzonálu.
Pavlina
dospělý pár, 24.11.2013
Čeština
Mějte se hezky
Markéta Zitová
dospělý pár, 3.11.2013
Čeština
Lenka Hanzlová
dospělý pár, 22.6.2013
Čeština
Miroslava
skupina přátel, 9.6.2013
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
skupina přátel, 4.11.2012
Čeština
(bez textového hodnocení)
Markéta Přistoupilová
dospělý pár, 19.10.2012
Čeština
S pozdravem Sítek
Miroslav Horáček
dospělý pár, 29.9.2012
Čeština
Veronika Stará
skupina přátel, 24.9.2011
Praha, ČR
děkuji Vám za recenzi, velmi jste nás potěšila. Vyřídím pochvalu kuchařům i číšníkům. Ještě jednou děkuji, vážíme si toho!
S pozdravem
Jan Sítek
Moraviarest s.r.o.