Penzion Usedlost pod vinohrady Отзывы
-
Персонал
94% -
Чистота
91% -
Оборудование
91% -
Комфорт
89% -
Соотношение цена / качество
89%
Показать отзывы от:
- Другая группа
- Молодая пара
Anonym
Пожилые пары, 6.8.2023
Čeština
H.
Семья с маленькими детьми, 12.9.2014
Čeština
Mrzí mě, že pokud byly pouze večeře v nepořádku a ostatní se paní líbilo, je přesto celkové hodnocení nízké. Hodnocení ale respektujeme.
Miroslav Horáček
Пожилые пары, 29.9.2012
Čeština
Markéta Zitová
Пожилые пары, 3.11.2013
Čeština
Anonym
Семья с маленькими детьми, 19.6.2022
Česká republika
(without text rating)
Leon Malík
Семья с маленькими детьми, 12.8.2017
Česká republika
(without text rating)
Anonym
Группы друзей, 4.11.2012
Čeština
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 2.11.2018
Česká republika
(without text rating)
Anonym
одинокий путешественник, 7.6.2017
Čeština
Anonym
одинокий путешественник, 2.4.2024
Čeština
(without text rating)
Olga Hájková
Группы друзей, 9.9.2022
Česká republika
Anonym
одинокий путешественник, 14.8.2021
Čeština
Marie
Семья с маленькими детьми, 20.7.2019
Česká republika
(without text rating)
Anonym
одинокий путешественник, 8.11.2018
Čeština
Anonym
одинокий путешественник, 16.5.2017
Čeština
(without text rating)
Miloš
Пожилые пары, 16.5.2014
Čeština
jaká finta, prosím? Tento systém jedeme již několik let, ale z "fintování" nás tedy ještě nikdo neobvinil....
Kreditový systém spočívá v tom, že zaplatíte předem kredit 130 Kč / dospělá osoba. Následně ale dostanete k dispozici tento kredit +10%.
Ve finále pak vybíráte jídla z jídelního lístku nebo denního menu, která však máte za tuto zvýhodněnou cenu. Je logické, že pokud si dáte jídlo dražší, tak doplácíte (přece jenom není reálné si za výše uvedenou cenu objednat například steak za tři stovky...), pokud si dáte jídlo levnější, tak nevyčerpaný kredit můžete využít třeba na polévku, předkrm, nebo dezert.... nikdo Vám kredit nezabavuje....
Nezlobte se, ale žádnou neférovost v tom nevidím. Tento systém nám lidé spíše chválí, protože nejsou vázáni na výběr například ze dvou jídel....
paní Englischová
Семья со взрослыми детьми, 8.8.2015
Čeština
moc děkujeme a vážíme si vašeho komentáře:-)
Daniela
Пожилые пары, 18.4.2014
Čeština
děkujeme za recenzi!
Co se týče televize - na televizi jsou naladěny všechny programy, pouze začínají od kanálu 15 (kánály 1-15 jsou prázdné). Tento "problém" vznikl díky vysílači ČT, který začátkem sezony měnil frekvence a od té doby se při automatickém ladění ukládají programy až od kanálu 15. Zatím jsme se, bohužel, nedostali k manuálnímu přeskupování programů. Za nepříjemnost se omlouvám, všechny programy Vám ale k dispozici byly.
Rošty - takto je to dáno z výroby a zatím jsme s tím problém nezaznamenali. Pokud jste měli rošt posunutý, stačilo jej na narovnat do původní polohy a zatížit matrací, která jej vlastní vahou drží na místě. Pokud se přesto posouval, mohli jste nám dát vědět a problém bychom vyřešili hned na místě.... Zatím nás nenapadlo rošt přidělávat napevno, protože za 6 let existence jsme na postele neměli žádnou stížnost...
Polopenze - fungují formou kreditů a klient si vybírá jídla z jídelního lístku, nebo denního menu. Jelikož je naše sezónní restaurace v květnové pondělí a úterý pouze s omezeným provozem, je po tyto dva dny systém jiný - tedy klient vybírá ze dvou až tří menu (což je standardní postup u 99% procent ubytovaných zařízení, proto to na zápor nevidím....). Ve středu jste již měli možnost vybírat z jídelního lístku, pokud ne, omlouvám se za pochybení perzonálu.
Nikola
Группы друзей, 6.8.2023
Čeština
Anonym
Группы друзей, 29.4.2023
Čeština