Penzion Usedlost pod vinohrady Reviews
-
Staff
94% -
Cleanliness
91% -
Equipment
91% -
Comfort
89% -
Value for money
89%
Show reviews written by:
- other group
- young couple
David
mature couple, 12.2.2017
Česká republika
(without text rating)
Šárka Kubíková
mature couple, 5.2.2017
Blansko Česká republika
paní Englischová
family with older children, 8.8.2015
Čeština
moc děkujeme a vážíme si vašeho komentáře:-)
- Otevřelová
family with young children, 26.10.2014
Čeština
H.
family with young children, 12.9.2014
Čeština
Mrzí mě, že pokud byly pouze večeře v nepořádku a ostatní se paní líbilo, je přesto celkové hodnocení nízké. Hodnocení ale respektujeme.
Petra
family with young children, 1.6.2014
Čeština
(without text rating)
Pěkný den
Usedlost pod vinohrady
Miloš
mature couple, 16.5.2014
Čeština
jaká finta, prosím? Tento systém jedeme již několik let, ale z "fintování" nás tedy ještě nikdo neobvinil....
Kreditový systém spočívá v tom, že zaplatíte předem kredit 130 Kč / dospělá osoba. Následně ale dostanete k dispozici tento kredit +10%.
Ve finále pak vybíráte jídla z jídelního lístku nebo denního menu, která však máte za tuto zvýhodněnou cenu. Je logické, že pokud si dáte jídlo dražší, tak doplácíte (přece jenom není reálné si za výše uvedenou cenu objednat například steak za tři stovky...), pokud si dáte jídlo levnější, tak nevyčerpaný kredit můžete využít třeba na polévku, předkrm, nebo dezert.... nikdo Vám kredit nezabavuje....
Nezlobte se, ale žádnou neférovost v tom nevidím. Tento systém nám lidé spíše chválí, protože nejsou vázáni na výběr například ze dvou jídel....
Anonym
family with older children, 20.4.2014
Čeština
Anonym
family with older children, 20.4.2014
Čeština
Daniela
mature couple, 18.4.2014
Čeština
děkujeme za recenzi!
Co se týče televize - na televizi jsou naladěny všechny programy, pouze začínají od kanálu 15 (kánály 1-15 jsou prázdné). Tento "problém" vznikl díky vysílači ČT, který začátkem sezony měnil frekvence a od té doby se při automatickém ladění ukládají programy až od kanálu 15. Zatím jsme se, bohužel, nedostali k manuálnímu přeskupování programů. Za nepříjemnost se omlouvám, všechny programy Vám ale k dispozici byly.
Rošty - takto je to dáno z výroby a zatím jsme s tím problém nezaznamenali. Pokud jste měli rošt posunutý, stačilo jej na narovnat do původní polohy a zatížit matrací, která jej vlastní vahou drží na místě. Pokud se přesto posouval, mohli jste nám dát vědět a problém bychom vyřešili hned na místě.... Zatím nás nenapadlo rošt přidělávat napevno, protože za 6 let existence jsme na postele neměli žádnou stížnost...
Polopenze - fungují formou kreditů a klient si vybírá jídla z jídelního lístku, nebo denního menu. Jelikož je naše sezónní restaurace v květnové pondělí a úterý pouze s omezeným provozem, je po tyto dva dny systém jiný - tedy klient vybírá ze dvou až tří menu (což je standardní postup u 99% procent ubytovaných zařízení, proto to na zápor nevidím....). Ve středu jste již měli možnost vybírat z jídelního lístku, pokud ne, omlouvám se za pochybení perzonálu.
Pavlina
mature couple, 24.11.2013
Čeština
Mějte se hezky
Markéta Zitová
mature couple, 3.11.2013
Čeština
Lenka Hanzlová
mature couple, 22.6.2013
Čeština
Miroslava
group of friends, 9.6.2013
Čeština
(without text rating)
Anonym
group of friends, 4.11.2012
Čeština
(without text rating)
Markéta Přistoupilová
mature couple, 19.10.2012
Čeština
S pozdravem Sítek
Miroslav Horáček
mature couple, 29.9.2012
Čeština
Veronika Stará
group of friends, 24.9.2011
Praha, ČR
děkuji Vám za recenzi, velmi jste nás potěšila. Vyřídím pochvalu kuchařům i číšníkům. Ještě jednou děkuji, vážíme si toho!
S pozdravem
Jan Sítek
Moraviarest s.r.o.