Penzion Usedlost pod vinohrady Reviews
-
Staff
94% -
Cleanliness
91% -
Equipment
91% -
Comfort
89% -
Value for money
89%
Show reviews written by:
- other group
- young couple
Anonym
mature couple, 6.8.2023
Čeština
H.
family with young children, 12.9.2014
Čeština
Mrzí mě, že pokud byly pouze večeře v nepořádku a ostatní se paní líbilo, je přesto celkové hodnocení nízké. Hodnocení ale respektujeme.
Miroslav Horáček
mature couple, 29.9.2012
Čeština
Markéta Zitová
mature couple, 3.11.2013
Čeština
Anonym
family with young children, 19.6.2022
Česká republika
(without text rating)
Leon Malík
family with young children, 12.8.2017
Česká republika
(without text rating)
Anonym
group of friends, 4.11.2012
Čeština
(without text rating)
Anonym
mature couple, 2.11.2018
Česká republika
(without text rating)
Anonym
single traveler, 7.6.2017
Čeština
Olga Hájková
group of friends, 9.9.2022
Česká republika
Anonym
single traveler, 14.8.2021
Čeština
Marie
family with young children, 20.7.2019
Česká republika
(without text rating)
Anonym
single traveler, 8.11.2018
Čeština
Anonym
single traveler, 16.5.2017
Čeština
(without text rating)
Miloš
mature couple, 16.5.2014
Čeština
jaká finta, prosím? Tento systém jedeme již několik let, ale z "fintování" nás tedy ještě nikdo neobvinil....
Kreditový systém spočívá v tom, že zaplatíte předem kredit 130 Kč / dospělá osoba. Následně ale dostanete k dispozici tento kredit +10%.
Ve finále pak vybíráte jídla z jídelního lístku nebo denního menu, která však máte za tuto zvýhodněnou cenu. Je logické, že pokud si dáte jídlo dražší, tak doplácíte (přece jenom není reálné si za výše uvedenou cenu objednat například steak za tři stovky...), pokud si dáte jídlo levnější, tak nevyčerpaný kredit můžete využít třeba na polévku, předkrm, nebo dezert.... nikdo Vám kredit nezabavuje....
Nezlobte se, ale žádnou neférovost v tom nevidím. Tento systém nám lidé spíše chválí, protože nejsou vázáni na výběr například ze dvou jídel....
paní Englischová
family with older children, 8.8.2015
Čeština
moc děkujeme a vážíme si vašeho komentáře:-)
Daniela
mature couple, 18.4.2014
Čeština
děkujeme za recenzi!
Co se týče televize - na televizi jsou naladěny všechny programy, pouze začínají od kanálu 15 (kánály 1-15 jsou prázdné). Tento "problém" vznikl díky vysílači ČT, který začátkem sezony měnil frekvence a od té doby se při automatickém ladění ukládají programy až od kanálu 15. Zatím jsme se, bohužel, nedostali k manuálnímu přeskupování programů. Za nepříjemnost se omlouvám, všechny programy Vám ale k dispozici byly.
Rošty - takto je to dáno z výroby a zatím jsme s tím problém nezaznamenali. Pokud jste měli rošt posunutý, stačilo jej na narovnat do původní polohy a zatížit matrací, která jej vlastní vahou drží na místě. Pokud se přesto posouval, mohli jste nám dát vědět a problém bychom vyřešili hned na místě.... Zatím nás nenapadlo rošt přidělávat napevno, protože za 6 let existence jsme na postele neměli žádnou stížnost...
Polopenze - fungují formou kreditů a klient si vybírá jídla z jídelního lístku, nebo denního menu. Jelikož je naše sezónní restaurace v květnové pondělí a úterý pouze s omezeným provozem, je po tyto dva dny systém jiný - tedy klient vybírá ze dvou až tří menu (což je standardní postup u 99% procent ubytovaných zařízení, proto to na zápor nevidím....). Ve středu jste již měli možnost vybírat z jídelního lístku, pokud ne, omlouvám se za pochybení perzonálu.
Nikola
group of friends, 6.8.2023
Čeština
Anonym
group of friends, 29.4.2023
Čeština
Anonym
single traveler, 10.9.2021
Čeština