+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Penzion Usedlost pod vinohrady Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 58 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 6.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Okoli

  • Personál kuchyně byl ráno hlučný od 6 hodin, nebral ohledy na hosty. Brzké večeře od 17- 19 hodin .Při tyýdenim pobytu,pouze výměna ručníků ve středu bez jakéhokoli úklidu. Alespoň úklid sociálního zařízení by byl vhodný.

Personál
8
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Penzion Usedlost pod vinohrady odpověděl na tuto recenzi.
Jsme penzion, nikoliv hotel. Děkujeme za pochopení.

H.

rodina s malými dětmi, 12.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • prostředí krásné, polopenze - snídaně dobré

  • polopenze - večeře myslím by mohly být lepší, někdy byly servírovány studené, pro malé děti někdy nevhodné, nebo myslím předražené.

Personál
6
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6
Penzion Usedlost pod vinohrady odpověděl na tuto recenzi.
Bohužel se jedná o dva měsíce starou rezervaci, nemohu tedy relevantně reagovat. Za večeře se omlouvám, nedovařené a studené jídlo u nás rozhodně není pravidlem, stačilo však řešit vše hned na místě... naše ceny rozhodně nejsou předražené, doporučuji porovnat gramáž a ceny jiných restaurací v okolí.

Mrzí mě, že pokud byly pouze večeře v nepořádku a ostatní se paní líbilo, je přesto celkové hodnocení nízké. Hodnocení ale respektujeme.

Miroslav Horáček

dospělý pár, 29.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • spokojeni.

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Markéta Zitová

dospělý pár, 3.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Krásný, dobře vybavený penzion, pěkné prostřední, dobré jídlo a víno. Určitě bych doporučila. Trochu vyšší cena.

  • Trochu nám vadilo, že jsme nebyli upozorněni na skutečnost, že v době našeho soukromého pobytu nemůžeme využít restauraci z důvodu uzavřené společnosti - školení firmy.

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

rodina s malými dětmi, 19.6.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Leon Malík

rodina s malými dětmi, 12.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 4.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9

Anonym

dospělý pár, 2.11.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 7.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Dobrá poloha, zařízení a vybavení pokojů.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 2.4.2024

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Olga Hájková

skupina přátel, 9.9.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Jídelní menu,velice předražené

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 14.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Krásné prostředí

  • Mohli být lepší snídaně

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Marie

rodina s malými dětmi, 20.7.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 8.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • bazén se slanou vodou

  • nabídka dvou jídel na večer je nedostačující zejména při plně obsazeném penzionu

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8
Penzion Usedlost pod vinohrady odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, nabídka dvou jídel na večeře v rámci polopenzí je naprosto standardní ve většině ubytovacích kapacit v ČR, a to i při pobytech za plné ceny. Švédské stoly či nabídka více jídel (max. 3) bývá, a to ne zcela běžně, v hotelech****, rozhodně však ne v rodinných penzionech. Děkujeme za pochopení.

Anonym

jednotlivec, 16.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Miloš

dospělý pár, 16.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Měli jsme štěstí, že z provozních důvodů jsme byli ubytováni v apartmánu místo v zaplaceném dvoulůžkovém pokoji, a to bez příplatku, takže jsme s ubytováním za danou cenu byli naprosto spokojeni. Při našem pobytu mimo sezónu byl penzion poloprázdný, takže jsme ho měli víceméně pro sebe, což bylo příjemné zejména při používání malého vnitřního bazénu, které bylo v ceně ubytování.

  • Nepovažuji za férový systém polopenze. Zákazník předem zaplatí polopenzi, ale cena za večeři je mu každý večer účtována podle cen uvedených na jídelním lístku restaurace. Pokud je cena jídla vyšší než cena z jídelního lístku, doplácí zákazník každý večer rozdíl oproti předplacené polopenzi, pokud je cena nižší, rozdíl propadá ve prospěch hotelu. S touto "fintou" je zákazník seznámen až v hotelu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9
Penzion Usedlost pod vinohrady odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

jaká finta, prosím? Tento systém jedeme již několik let, ale z "fintování" nás tedy ještě nikdo neobvinil....

Kreditový systém spočívá v tom, že zaplatíte předem kredit 130 Kč / dospělá osoba. Následně ale dostanete k dispozici tento kredit +10%.

Ve finále pak vybíráte jídla z jídelního lístku nebo denního menu, která však máte za tuto zvýhodněnou cenu. Je logické, že pokud si dáte jídlo dražší, tak doplácíte (přece jenom není reálné si za výše uvedenou cenu objednat například steak za tři stovky...), pokud si dáte jídlo levnější, tak nevyčerpaný kredit můžete využít třeba na polévku, předkrm, nebo dezert.... nikdo Vám kredit nezabavuje....

Nezlobte se, ale žádnou neférovost v tom nevidím. Tento systém nám lidé spíše chválí, protože nejsou vázáni na výběr například ze dvou jídel....

paní Englischová

rodina se staršími dětmi, 8.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Penzion moc pěkný,čistý,krásné okolí penzionu.Nic nám nechybělo,při zařizování mysleli na vsechno-uschovna kol,přístřešek na auto,bazén,několik posezení,hřiště...Doporucuji.Radí se zas někdy vrátíme.

  • Krátká otevírací doba restaurace.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8
Penzion Usedlost pod vinohrady odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

moc děkujeme a vážíme si vašeho komentáře:-)

Daniela

dospělý pár, 18.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Prijemny rodinny penzion, apartman s balkonem. Lahev vina na privitani.

  • Televize nebyla optimalne serizena. Latky rostu postele nebyly pevne pripevnene a pri prvnim pouziti se propadly. Staci 1 nebo 2 pevne prisroubovat a vse je vyreseno. Polopenze s pevnym jidelnickem bez moznosti vyberu.

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9
Penzion Usedlost pod vinohrady odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za recenzi!

Co se týče televize - na televizi jsou naladěny všechny programy, pouze začínají od kanálu 15 (kánály 1-15 jsou prázdné). Tento "problém" vznikl díky vysílači ČT, který začátkem sezony měnil frekvence a od té doby se při automatickém ladění ukládají programy až od kanálu 15. Zatím jsme se, bohužel, nedostali k manuálnímu přeskupování programů. Za nepříjemnost se omlouvám, všechny programy Vám ale k dispozici byly.

Rošty - takto je to dáno z výroby a zatím jsme s tím problém nezaznamenali. Pokud jste měli rošt posunutý, stačilo jej na narovnat do původní polohy a zatížit matrací, která jej vlastní vahou drží na místě. Pokud se přesto posouval, mohli jste nám dát vědět a problém bychom vyřešili hned na místě.... Zatím nás nenapadlo rošt přidělávat napevno, protože za 6 let existence jsme na postele neměli žádnou stížnost...

Polopenze - fungují formou kreditů a klient si vybírá jídla z jídelního lístku, nebo denního menu. Jelikož je naše sezónní restaurace v květnové pondělí a úterý pouze s omezeným provozem, je po tyto dva dny systém jiný - tedy klient vybírá ze dvou až tří menu (což je standardní postup u 99% procent ubytovaných zařízení, proto to na zápor nevidím....). Ve středu jste již měli možnost vybírat z jídelního lístku, pokud ne, omlouvám se za pochybení perzonálu.

Nikola

skupina přátel, 6.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příjemné prostředí.

  • Nefunkčnost zamykáni že vnitř pokoje .

  • Fotografie klienta z pobytu
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 29.4.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • prenadherna lokalita, neskutocne stavebne pamiatky na nevelkej lokalite, mnozstvo skvelych cyklotras......

  • znacenie cyklotras, pre oba smery maju rovnake oznacenie, ked sa pripajate na hlavnu cyklotrasu, neviete ktorym smerom mate ist, kedze na oboch stanach je rovnake pismeno / namiesto M/V je M/M!!/

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8