+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Penzion Usedlost pod vinohrady Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 58 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Junges Paar
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 6.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Okoli

  • Personál kuchyně byl ráno hlučný od 6 hodin, nebral ohledy na hosty. Brzké večeře od 17- 19 hodin .Při tyýdenim pobytu,pouze výměna ručníků ve středu bez jakéhokoli úklidu. Alespoň úklid sociálního zařízení by byl vhodný.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6
Penzion Usedlost pod vinohrady hat auf diese Bewertung geantwortet.
Jsme penzion, nikoliv hotel. Děkujeme za pochopení.

H.

Familie mit kleinen Kindern, 12.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • prostředí krásné, polopenze - snídaně dobré

  • polopenze - večeře myslím by mohly být lepší, někdy byly servírovány studené, pro malé děti někdy nevhodné, nebo myslím předražené.

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6
Penzion Usedlost pod vinohrady hat auf diese Bewertung geantwortet.
Bohužel se jedná o dva měsíce starou rezervaci, nemohu tedy relevantně reagovat. Za večeře se omlouvám, nedovařené a studené jídlo u nás rozhodně není pravidlem, stačilo však řešit vše hned na místě... naše ceny rozhodně nejsou předražené, doporučuji porovnat gramáž a ceny jiných restaurací v okolí.

Mrzí mě, že pokud byly pouze večeře v nepořádku a ostatní se paní líbilo, je přesto celkové hodnocení nízké. Hodnocení ale respektujeme.

Miroslav Horáček

Älteres Paar, 29.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • spokojeni.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Markéta Zitová

Älteres Paar, 3.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Krásný, dobře vybavený penzion, pěkné prostřední, dobré jídlo a víno. Určitě bych doporučila. Trochu vyšší cena.

  • Trochu nám vadilo, že jsme nebyli upozorněni na skutečnost, že v době našeho soukromého pobytu nemůžeme využít restauraci z důvodu uzavřené společnosti - školení firmy.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 19.6.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Leon Malík

Familie mit kleinen Kindern, 12.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 4.11.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
9

Anonym

Älteres Paar, 2.11.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 7.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Dobrá poloha, zařízení a vybavení pokojů.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 2.4.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Olga Hájková

Gruppe von Freunden, 9.9.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Jídelní menu,velice předražené

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 14.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Krásné prostředí

  • Mohli být lepší snídaně

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marie

Familie mit kleinen Kindern, 20.7.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 8.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • bazén se slanou vodou

  • nabídka dvou jídel na večer je nedostačující zejména při plně obsazeném penzionu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8
Penzion Usedlost pod vinohrady hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, nabídka dvou jídel na večeře v rámci polopenzí je naprosto standardní ve většině ubytovacích kapacit v ČR, a to i při pobytech za plné ceny. Švédské stoly či nabídka více jídel (max. 3) bývá, a to ne zcela běžně, v hotelech****, rozhodně však ne v rodinných penzionech. Děkujeme za pochopení.

Anonym

Einzelreisender, 16.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10

Miloš

Älteres Paar, 16.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Měli jsme štěstí, že z provozních důvodů jsme byli ubytováni v apartmánu místo v zaplaceném dvoulůžkovém pokoji, a to bez příplatku, takže jsme s ubytováním za danou cenu byli naprosto spokojeni. Při našem pobytu mimo sezónu byl penzion poloprázdný, takže jsme ho měli víceméně pro sebe, což bylo příjemné zejména při používání malého vnitřního bazénu, které bylo v ceně ubytování.

  • Nepovažuji za férový systém polopenze. Zákazník předem zaplatí polopenzi, ale cena za večeři je mu každý večer účtována podle cen uvedených na jídelním lístku restaurace. Pokud je cena jídla vyšší než cena z jídelního lístku, doplácí zákazník každý večer rozdíl oproti předplacené polopenzi, pokud je cena nižší, rozdíl propadá ve prospěch hotelu. S touto "fintou" je zákazník seznámen až v hotelu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
9
Penzion Usedlost pod vinohrady hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

jaká finta, prosím? Tento systém jedeme již několik let, ale z "fintování" nás tedy ještě nikdo neobvinil....

Kreditový systém spočívá v tom, že zaplatíte předem kredit 130 Kč / dospělá osoba. Následně ale dostanete k dispozici tento kredit +10%.

Ve finále pak vybíráte jídla z jídelního lístku nebo denního menu, která však máte za tuto zvýhodněnou cenu. Je logické, že pokud si dáte jídlo dražší, tak doplácíte (přece jenom není reálné si za výše uvedenou cenu objednat například steak za tři stovky...), pokud si dáte jídlo levnější, tak nevyčerpaný kredit můžete využít třeba na polévku, předkrm, nebo dezert.... nikdo Vám kredit nezabavuje....

Nezlobte se, ale žádnou neférovost v tom nevidím. Tento systém nám lidé spíše chválí, protože nejsou vázáni na výběr například ze dvou jídel....

paní Englischová

Familie mit älteren Kindern, 8.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Penzion moc pěkný,čistý,krásné okolí penzionu.Nic nám nechybělo,při zařizování mysleli na vsechno-uschovna kol,přístřešek na auto,bazén,několik posezení,hřiště...Doporucuji.Radí se zas někdy vrátíme.

  • Krátká otevírací doba restaurace.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8
Penzion Usedlost pod vinohrady hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

moc děkujeme a vážíme si vašeho komentáře:-)

Daniela

Älteres Paar, 18.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Prijemny rodinny penzion, apartman s balkonem. Lahev vina na privitani.

  • Televize nebyla optimalne serizena. Latky rostu postele nebyly pevne pripevnene a pri prvnim pouziti se propadly. Staci 1 nebo 2 pevne prisroubovat a vse je vyreseno. Polopenze s pevnym jidelnickem bez moznosti vyberu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
9
Penzion Usedlost pod vinohrady hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za recenzi!

Co se týče televize - na televizi jsou naladěny všechny programy, pouze začínají od kanálu 15 (kánály 1-15 jsou prázdné). Tento "problém" vznikl díky vysílači ČT, který začátkem sezony měnil frekvence a od té doby se při automatickém ladění ukládají programy až od kanálu 15. Zatím jsme se, bohužel, nedostali k manuálnímu přeskupování programů. Za nepříjemnost se omlouvám, všechny programy Vám ale k dispozici byly.

Rošty - takto je to dáno z výroby a zatím jsme s tím problém nezaznamenali. Pokud jste měli rošt posunutý, stačilo jej na narovnat do původní polohy a zatížit matrací, která jej vlastní vahou drží na místě. Pokud se přesto posouval, mohli jste nám dát vědět a problém bychom vyřešili hned na místě.... Zatím nás nenapadlo rošt přidělávat napevno, protože za 6 let existence jsme na postele neměli žádnou stížnost...

Polopenze - fungují formou kreditů a klient si vybírá jídla z jídelního lístku, nebo denního menu. Jelikož je naše sezónní restaurace v květnové pondělí a úterý pouze s omezeným provozem, je po tyto dva dny systém jiný - tedy klient vybírá ze dvou až tří menu (což je standardní postup u 99% procent ubytovaných zařízení, proto to na zápor nevidím....). Ve středu jste již měli možnost vybírat z jídelního lístku, pokud ne, omlouvám se za pochybení perzonálu.

Nikola

Gruppe von Freunden, 6.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Příjemné prostředí.

  • Nefunkčnost zamykáni že vnitř pokoje .

  • Photos of the client from the stay
Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 29.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • prenadherna lokalita, neskutocne stavebne pamiatky na nevelkej lokalite, mnozstvo skvelych cyklotras......

  • znacenie cyklotras, pre oba smery maju rovnake oznacenie, ked sa pripajate na hlavnu cyklotrasu, neviete ktorym smerom mate ist, kedze na oboch stanach je rovnake pismeno / namiesto M/V je M/M!!/

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8